Kurtlar Vadisi Pusu 92. Bölüm


27.05.2010

Yorum yap




son bolum
  • onur vadisi

    29.08.2010

    türkiyede polat gibi 10 tane olsun osmanlı cumhuriyetini kurarız

  • feqan

    03.06.2010

    92 bolum 1ci parca niye bele tutulur?

  • leyla

    01.06.2010

    ya ilkay cevab versene yoksa baska sitelerde ariyalim

  • leyla

    01.06.2010

    admin aradaslar baska sitlerde fraqmani izlediklerini diyolar neden sen hala eklemedin

  • leyla

    01.06.2010

    admin meraba fraqman bu gun olmuycakmi

  • LACIN

    31.05.2010

    COK OZEL VEDE GUZEL BASARILAR

  • asu

    31.05.2010

    ben asu bi yorum yapdimamma nedense yayimlanmadi.........leyla aramana gerek yok senin nikini kullanan benim e hadi bul adresimide bulusub aramizdaki sorunu cozelim 3gun icinde bulamassan ben buraya eklerim:):)...........

  • hakan

    31.05.2010

    93 bolum icin sabirsizlaniyorum polat amacina bu kadar yakinken ebruyu secermi acaba diyorum

  • ali 555

    30.05.2010

    site icin calisan her kese meraba siteniz super dizide super yani bide sitede bi leyla var kimse onun nikini kullanmis ben onun yorumlarinin hepsini okudum yani gercekden ayib bisey baskasinin adini kullanmak umarim bu sitede boyle bi seyle ben karsilasmam birde elif varmis basdan soyleyim ben kadinlara deyer vermeyi seviyorum istese elif msn adresini eklesin

  • tayfur

    30.05.2010

    ya dizi deyilde sanki cigi filmi yani istanbulun gobeyinde her kes istediyini yapiyor :)

  • kakil

    30.05.2010

    vala eğri oturup doğr konuşalım hiç güzel olmamış keşke reklamlerin yerinede dizinin bi kısmı oynasaydı ii olurdu

  • Ilham

    30.05.2010

    helal olsun

  • cihan

    29.05.2010

    polat iskenderi oldurecek o salak kadindanda kurtulacak iki iside halletmis olacak isallah

  • ayoub

    29.05.2010

    çok kardeşin kılavuz serisi Ayub Fas için teşekkürler

  • leyla

    29.05.2010

    biri bana cevab versin benim nikimi hangi hadsiz kullaniyor kimin bana diyicek bi sozu varsa bana soylersin benim adimdan kimse icin yorum yapmasin dun 1 tane yorum yapdim bu gun bakiyorum benim adima 3 4 tane yorum var ya siz kafayimi yediniz az urasin benimle ben bunu yazanin mail adresini bulursam hicde guzel olmuyucak soyleyim ??????? ???

  • umut

    29.05.2010

    merhaba kalite bir site sürekli burdayım sizden tek bir ricam var bir zamanlar demet senerin oynadığı bir dizi vardı aşk hırsızı gibi birşeydi ismi onu bulup yüklermisiniz

  • talip

    28.05.2010

    Yazan : erhan Tarih : 27.05.2010 Yorumu : parça 3 . 1.40. saniyede imdat kahve servis ederken tepsiye dikkatli bakın :D fene yakaladım film hatasını :D iyi yakalamışsın helal olsun

  • metin

    28.05.2010

    kardeş çok güzel olmuşta 2. part hala yok lütfen bi bakın sabah oldu.

  • leyla

    28.05.2010

    neredesin ay yuzlum

  • Miri

    28.05.2010

    cok iyi bi bolum

  • leyla

    28.05.2010

    serkan msn-ne yaziyorum neden cevab vermiyosun

  • orxan

    28.05.2010

    superrrrrr.

  • leyla

    28.05.2010

    meraba admin lefa karismaq olmasin amma bende cekimde hatayi fark etdim imdad tepsiyi getirirken icinde 2 fincan vardi baba memdunun kahvesini verirken bir tane fincan kaliyo

  • N.K.TASKIN KAHRAMAN66

    28.05.2010

    KARDESIM MESELE NE OLURSA OLSUN KADINA COCUGA HANGI KITAPTA YAZAR DOKUNMAK OLMADI BU YAKISIRMI DAVAYSA DAVA AMA COCUK VE KADIN OLMAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  • admin

    28.05.2010

    part 2 de sorun yok ben dizi izleyebiliriliyorum ne gibi bir sorun yaşıyorsunuz? açılmıyormu?

  • admin

    28.05.2010

    yaw 10 kere izledim göremedim nevarki tepside? Yapımcı hatasımı var yoksa tepsi başka biyerdede mi geçiyor? diziyi çok iyi takip etmediğim için senaryo ile alakalı ise anlyamadım ama çekim hatası isede anlayamadım. biri anlatabilirmi çok emrak ettim :)

  • orhan

    28.05.2010

    cokiyi bir diz

  • sami

    28.05.2010

    yayinlanan kalite ve hiz icin tesekkurler

  • ALLİ

    28.05.2010

    nerde 5. part

  • Osman

    27.05.2010

    saat 9 da yayınlamaya başlarsanız daha iyi olur.

  • admin

    27.05.2010

    5. part geciktiği için herkezden özür dilerim. birazdan geliyor. merak etmeyin...

  • admin

    27.05.2010

    vallaha bilmiyorumki nezaman çekerler. Ama çektiklerinde yayınlayacağım onuda. Bence yazın çekerler eylülde vizyona girer şahsi fikrim...

  • azeri oglu kamran

    27.05.2010

    admin sence kurtlar badisi qarabag ne zaman cekerler,ayrica cok guzel dizi eyvallah

  • erhan

    27.05.2010

    parça 3 . 1.40. saniyede imdat kahve servis ederken tepsiye dikkatli bakın :D fene yakaladım film hatasını :D

  • dili-yok-kalbimin

    27.05.2010

    valla sabah dörte kalkacam işe ama nerde kaldı bu partlar arkadaşlar gelmiyecekse uyuyacam..sabah erken kalkıyorum

  • Erhan

    27.05.2010

    5. part yüklenecekmi ?

  • mona

    27.05.2010

    bu ne hiz tesekkürler Allah razi olsun...

  • admin

    27.05.2010

    Osman bey tv de zaten 21:45 te başlıyor. bu yüzden 21:00 de yayına alamayız tv nin arkasından yayınlamak zorundayız...

  • Erhan

    27.05.2010

    yaw helal vallaha filmle aynı dakka da gırıonuz he :))

  • muhammet

    27.05.2010

    emekleriniz icin tesekkürler cok güzel

  • leyla

    27.05.2010

    meraba admin her zamanki gibi harika is yapiyosun hep boyle kal sana tesekkurler

  • haci

    27.05.2010

    güzel olmus

  • Takipçiniz

    27.05.2010

    Valla helal olsun admin tebrik ediyorum. Çalışmalarınızdada kolaylıklar diliyorum. Ufak bir ricam olacak dizinin alt kısmına koyduğunuz "www.bolumizle.com yazısını biraz daha aşağı alırsanız çok güzel olur. Diziyle temas edince biraz can sıkıcı oluyor. :D Tekrardan teşekkürler

  • admin

    27.05.2010

    partlar Tamamlanmıştır... HD butonuna tıkalyarak otomatik part geçişi ile izleyebilirsiniz... iyi seyirler diliyorum...

  • selcuk

    27.05.2010

    5. part yüklenmedimi

  • eko

    27.05.2010

    admin ise gidecez, sal 5 i gelsin gari

  • mso

    27.05.2010

    Sayın bolumizle.com yöneticileri öncelikle tşk etmek istiyorum.Gerçekten bu işin hakkını veriyorsunuz.Başarılarının devamı dilerim...

  • yagmur

    27.05.2010

    admin gercekden tesekkur ederim halika bi is yapiyorsun sana basarilar dilerim bolumun basligi bir az siniredici amma guzel bi bolum

  • hamza

    27.05.2010

    GERCEKTEN EMEK VERIYORSUNUZ YUREKTEN TESEKKUR EDIYORUM...DİĞER ONLARCA SITE SIZIN YAYINLARDAN CALIYOR BEN BASKA BIR SITEDEN İZLERKEN GELDIM KANALA, YUREGINIZE SAGLIK HELAL OLSUN....

  • Engin

    27.05.2010

    Helal olsun valla bu kadar kısa zamanda bu işi yapıorsun hakkınızı helal dedin

  • kankam6868

    27.05.2010

    2 parca izlenmiyor bakarmisiniz

  • Erhan

    27.05.2010

    9 .part istyoruzzzzz :D

  • admin_serkan

    27.05.2010

    evet admin leyla hanım haklı çok güzel iş cıkartıyorsun bu arada leyla hanım mrb nasılsınız umarım iyidirsiniz admin şu bizim reklamlarıda koyda milet görsün ne dersin olmazmı site acıldı nasılsa :)

  • samet

    27.05.2010

    admin . 10 numarasın , ne deyim.. eline , emeğine sağlık.. part 5'i bekliyoruz :)

  • haci

    27.05.2010

    5. parti bekliyoruz ailecek bi ilgilenirseniz seviniriz agam.

  • admin

    27.05.2010

    part 6 düzeltilmiştir. iyi seyirler...

Copyright © 2006-2014 Bölümizle. All rights reserved.